Skola....

Vart i skolan idag, lika tråkigt som vanligt.
Men onsdagar är den skönaste dagen på hela skolveckan!
Vi har bara So, slöjd, idrott sen hemkunskap.
På slöjden så broderar vi till tema Kärlek som vi jobbar
med just nu i alla änmen. Så jag broderar en hästsko.
Det står alltså för min kärlek till hästar, orkade inte göra en häst.
På idrotten så gjorde vi typ ingenting. Bara dansa och stretcha typ.
Men ganska kul ändå. Sen hade vi hemkunskap. Vi fick göra
mannagrynsgröt. Våran vart jätte klibbig men ganska god ändå.
Efter skolan stod jag, Ronja och Fredrik och prata i typ en halvtimma.
Somvanligt alltså.
Nu när jag kom hem har jag ätit pepparkakor, gott!
Här är lite bilder från idag!






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!