Torsdag

Försovde mig imorrse igen, eller känns som om jag har börjat försova mig mycket oftare nu?! Så fick synda mig upp och kom till skolan vid tio över åtta. Så vart bara tio min sen, men dom hade ändå inte hunnit börja när jag kom så det gjorde inte så mycket. Hade genrep + strandfestivalen. Så vi började med att bära massa stolar, högtalare och instrument. Kallt som satan var det att bära alla saker mellan idrottssalen och skolan. Sen började vi med genrepet, idrottshallen kryllade av små söta barn. Sen vare lunch, och efter lunchen fixade vi små resterande detaljer, sen vare dags. Blev inte så bra, lite missförstånd och sånt. Men de funka och jag satt i juryn. Nu på kvällen så har jag lämnat kläder hos farmor. En tröja och ett par jeans som hon ska sy in och jag ska ta med mig till italien,  så ska dit imorrn å hämta det. Ska se om jag hittar några bilder från idag. (Isf kommer de imorrn!)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!