Torsdag

Oj, vilen dålig uppdatering det har blivit nu på senaste. Men jag har ärligt talat inte orkat. Chill dag i skolan idag, eller vi va inte ens i skolan. Vi var nämligen ute på Talludden och fångade plankton, kollade pH värdet i vattnet samt massa mer No saker. Lite halvtråkigt sådär, men det funkar!

Imorrn i skolan är det tre timmars uppsatsskrivning. Usch, känns lite jobbigt att ha det fjärde dagen i skolan. Det är förberedning inför nationella proven i vår, jag tycker det är bra att vi får förbereda oss, men vi kunde ha gjort det lite senare.

På eftermiddagen imorrn ska jag in till stan och träffa mamma. Vi ska fixa Id-kort till mej, samt sånt där bankkort. Skönt att äntligen få det fixat. Efter det så ska vi kolla på höstskor till mej. Jag har hittat massa fina på Vagabond. Tur att det ligger en Vagabond butik i västermalmsgallerian då! Får väl se om jag hittar några som passar :)

Ungefär såhär, om ni ser nått ;)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!