Varför kan inte våra regnmoln flytta sig till Afrika istället?

Sitter hemma och kikar runt på lite kläder på nätet. Letar efter snygga ringa, armband, halsband etc.  Blir nog att shoppa lite nu innan skolan börjar, har inte handlat nånting nästan på hela sommarlovet. Det är två veckor kvar tills skolan börjar så om jag betäller hem nu så hinner de komma ungefär till skolstarten. 

Det åskar och regnar jätte mycket utanför mig,  vanliga fall så är jag inte speciellt åsk rädd, men nu är jag själv hemma så är det helt mörkt hemma för att himlen utanför är grå och tråkig. Tur att Svampbob och Nicelodeon finns på tvn. :) 

Såg att blixten just slog ner, lyste upp hela huset, så nu har jag dragit ut tv, data och såna där saker. Tur att man har mobilt internet till datan! :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!