Onsdag, Tjugosjunde April

Hade min första dag i skolan idag, eftersom vi hade ledigt igår också. Bara massa chill ämnen, som varje onsdag alltså. Har inte gjort något speciellt nu när jag kommit hem, men ska nog börja plugga snart annars blir mamma & pappa arga när dom kommer hem. Men innan det tänkte jag gå upp till pappas kontor och kolla igenom gamla datan på gamla bilder, så håll utkik. Kanske kommer upp några snart!
Gammal bild på mej. Spanien -02


Postat av: Agnes - Hästskötare i England

Jag vet faktiskt inte VARFÖR de inte har hakremmar på hjälmarna, antar att det bara är så de brittiska hjälmarna ser ut precis som sverige har "sina hjälmar". Dock kan jag lova att de där hjälmarna ramlar inte av i första taget, jag fick låna en en gång när jag glömt min hjälm och jag fick dra av den med ett skohorn i nacken! xD

2011-04-27 @ 18:51:53
URL: http://nikonian.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!