Från och med Du

Ligger i sängen med datan på magen å myser och lysssnar på Oskar Linnros.
 Sköön lördagsmorgon asså.  Vaknade för nån timma sen.
Så ska nog ner å duscha och äta frukost eller lunch kanske, haha.
 Satt igår å kolla lite på ticnet, och såg att Oskar Linnros skulle ha konsert på Berns i
Stockholm men såklart så ska de va 18års gräns. Ingen chans att jag skulle komma in där.
 Men så kollade jag Hoffmaestro som också ska ha konsert, men nej 18års gräns där också.
 Suck. Men tillslut, Håkan Hellström 13 november, 13års gräns på Hovet.
 Så nu ska jag, Jacob å Fredrik gå på Håkan Hellström. Bara å boka biljetter kvar.
 Ska bli skitkul! Fan, och nu kom jag på att det är dagen innan tävling med Fabienne på Tyresö.
 Men aja, hinner nog :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!