Stockholms Ridhus

Gick upp vid sex idag, och åkte mot praktiken vid kvart i åtta. Tilsammans med Hedda så praoar vi påStockholms Ridhus. Det ligger vägg i vägg med Östermalms Ridskola (Ryttarstadion) tillsammans blir deStockholms Fältritt Klubb. Knepigt va?

Nu har jag inte riktigt allt i minnet, men tar det jag kommer ihåg.
På morgonen hade vi Lisa och Josefin som handledare. Josefin var riktigt snäll.
Vi började med att sopa en varsinn stallgång, tog in och ut lite hästar, sopade av läktaren inne i ridhuset, tog in och ut lite hästar igen, putsade träns och tillsist åt lunch.

Efter lunch bytte vi handledare, en som heter Linda. Hon var jätte snäll. Vi behövde nästan inte göra någonting förutom att ta in och ut hästarna, hjälpa till med uppsittning på två lektioner och sedan bara ligga ute i solen och schteeeeka! 

Imorgon har vi Issa som handledare, och då hoppas jag på att vi får rida! Isåfall vill jag ha Bailys!
Bild från idag, lite sådär små snygg. Eller inte haha! Ser ju riktigt läskig ut.. :S


Postat av: Ida <3

hehe är det kul att jobba där? ;) <3

2011-05-30 @ 22:20:07
URL: http://excelsa.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!