Söndag

Tog en skön sovmorgon till elva imorrse, gick ju faktist upp tidigt igår. Hittade ju både kameran och laddaren igår, och laddade den inatt. Så jag hade tänkt att gå ut och fota nu efter regnet. Tråkigt med det där vädret, jag och min brorsa som had tänkt att sätta upp studsmattan idag, men så regnar det.
Ska iväg till stallet sen. Jag ska rida ut med Carro. Det känns som det har blivit många uteritter för mig den här veckan, kul! Även bra för hästarna att komma ut lite. Oskar som tycker det är särskillt kul att få komma ut och busa, i vanliga fall går han bara på volten och står stilla och är tråkig i hagen....



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!