Promenad dag

Idag har jag verkligen gått långt och mycket, gick imorrse vid kvart i tio. Sen struntade jag och Hedda i att vara med på idrotten och gick hem till mej ist och käka lunch haha. Efter skolan så gick ja ner till Alby med Hedda, så var vi ute och promenerade med Bamse, söta ponnyn, och gick hem. Så jag har gått långt idag.(Duktig cheey!)
Längtar till sommaren nu när en av hästarna Hedda rider flyttar tillbaka till "mitt" stall! Då kommer Hedda och lilla ponnyn plågas på mina träningar, höhö.... ;) Imorrn ska jag till O! :)

Blev fortfarande inte klar med mina mjukisbyxor idag på slöjden, men får väl fixa dom nån gång nästa vecka under projektet. Så ska jag ju göra matteprovet då också plus hemkunskapsprovet och lämna in alla upgifter till hk, tekniska rapporten och svenskan ska in. Allt innan nästa fredag! Sen är jag fri från läxor! Nu har jag bara två st vanliga skoldagar kvar, döskönt!
Jag och Bamses lilla shettishagkompis Terke
Hedda och Bamse!
Hedda och Bamse!


Postat av: Jessie

sv: nej, den passar inte alls in, haha xD

2011-05-18 @ 21:09:16
URL: http://dressyrfjollorna.blogg.se/
Postat av: Ida <3

Sv: haha men det är hon oxå :) Vem är Bamse?

2011-05-18 @ 21:13:23
URL: http://excelsa.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!