Onsdag, Fjärde maj

Det har redan hunnit blivit onsdag, så snart helg igen! Idag har det varit en vanlig chillonsdag. Först So, då fick vi plugga inför provet på fredag. Det behövde jag verkligen. Kan bara om franska revolutionen men inget om den industriella. Efter det så hade vi stuga en timma i musiksalen för att våran musiklärare var borta. Skulle skrivit lite i Boken om mig, men istället satt vi framför facebook, blogga och mailade våran praoplats. Efter stugan så hade vi ett oförberätt prov på engelska. Gick väl lite lagom bra tror jag. Lunch efter engelskan, som vanligt var det superäcklig mat idag, vill inte ens tänka på hur det såg ut. På eftermiddagen hade vi idrott sen slöjd. Spelade badminton med Hedda på idrotten, jag är ju faktiskt rätt grym på det. Längtar lite till sommaren då vi sätterupp badmintonnätet på tomten, så spelar man i bikini och shorts, vilka jäkla minnen alltså! :) när jag kom hem startade jag plugga ganska snabbt och satt minst 4 timmar med So arbetet, och imorrn ska jag fortsätta. Får lite panik nu när jag vet att jag har franska prov imorrn, men har ingen aning om vad som är på provet. Aja, blir väl omprov nästa vecka... btw så har jag bara 2 vanliga skolveckor kvar, nice!


Postat av: Matilda

Fin blogg! :)

2011-05-05 @ 16:12:02
URL: http://teampf.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!