Måndag, Andra Maj

Förlåt för att jag inte har bloggat på hela helgen typ, bara nått litet mobilinlägg. Hämtade hunden idag på dagis, mötte Axel på bussen hem så gick med honnom hem. Nu sitter jag och gör min bokrecention till Mina Drömmars Stad, huh! Den skulle varit inne fredags/idag men hade inte papperet. Så ska fixa den lite snabbt nu.

Ska även vara lite duktig och göra middag idag! Det blir pannkaka! Får se om jag lyckas....


Postat av: Astrid

Åh fyfan haha, I feel sorry for you! Mina drömmars stad har jag också skrivit bokrecension om en gång i tiden och det är ju verkligen tidernas tråkigaste bok... xD

2011-05-02 @ 19:11:19
URL: http://astridmedkollen.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!