Vad är det?

Ja du, va benhinneinflammation är vet jag inte riktigt. Men min mamma säger att jag har fått det för att jag har börjat gå i mina converse ganska mycket. Och dom är ganska platta i sulan, vilket påverkar benet, eller ja, i mitt fall; den främre delen av vadmuskeln. Det finns inte så mycket att göra åt det, det går inte att operera bort. Eftersom det inte sitter i så länge. Smörjde med Tigerbalsam igår, men det verkade inte hjälpa. Jag tror mer på att man ska vila, och inte anstrnga benet. Men man kan nog inte se det sm en överanstränging. Det känns ungefär som träningsverk fast i främre delen av vadmuskeln, alltså känns det inte överdrivet mycket. Men jag ska vila nu tills det blir bättre! :)


Postat av: Astrid

sv: Klart jag inte gör! ;D



Jag fick typ benhinneinflammation förra året och jag blev tillsagd att hålla benen varma... så jag gick runt med benvärmare (i alla fall hemma för det var inte alltför vackert hahahaha)

2011-03-12 @ 18:43:30
URL: http://astridmedkollen.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!