Trettionde mars

Hejhej! Är hemma och är sjuk idag igen, inte kul alltså. Direkt när jag vakna kände jag att jag hade ont idag igen och att jag verkligen inte kunde gå till skolan. Men nu sitter jag å ser på Biggest Looser. Och efter så sätter jag på igårdagens Desperate Housewives avsnitt. Usch, de är verkligen dö tråkigt att vara sjuk. Är det nån mer än jag som också är sjuk idag? Ni får jätte gärna önska inlägg, så att jag får något att göra! :)


Postat av: Carro

Jag och jennifer e sjuka också! :(



Kan du inte skriva ett inlägg om hur fabienne e nu? Skulle vara kul!

2011-03-30 @ 12:26:34
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!