Torsdag!

Hejhej! Ganska najs dag i skolan idag, har inte gjort någonting förutom att skriva två meningar och haft en muntlig redovisning. Så ganska chill dag! Efter skolan så gick jag och Hedda hem till mej och åt, blev pasta med cola! Gott, hehe! Sen kom ronja hit och vi gick till bussen. Sen så när bussen kommer till Petterboda så får vi sitta och vänta där i cirkus 10 min på busschaufförsbytet. Och tillslut så säger busschauffören att den andra är försenad eller tänker antagligen inte komma så, då böt vi till bussen som kom bakom. Sen så när vi kommer till nästa busshållplats så hoppar dom där killarna på. (Vet inte om jag skrev om dom förut) Vi mötte iaf dom förra gången vi skulle sola också, dom va ju lite roliga om vi säger så.... Men sen så hoppa vi av vid centrum och bytte där mot 824, då va vi tvungna att åka hela vägen förbi granängsringen och allt de där.... Tillslut kom vi fram. Först gick vi in till vivo å växla min hundralapp till tior, hehe! När vi kom ner till solariumstället sen så mötte vi en kille som satt framför oss på sista bussen. HAHAHA! Inte trodde vi ett en sån som han solar! Solade iaf en kvart idag, men när jag kommer ut ser jag ut som en prickigkorv! Usch, ibland hatar jag verkligen mina fräknar, dom kommer alltid fram när jag solar! Sen åkte vi bussen hem, vilket inte tog alls lika lång tid som ditvägen. Idag var det jättefint väder, men imorrn när jag och ronja hade tänkt att åka till stan så ska det bli mulet eller regn! Suck!
Har inte kollat bloglovin sen igår kväll, och de är 38 nya inlägg, och ända följer jag inte så många bloggar. Var bara tvungen att säga de... Glöm inte följa mej! Just nu sitter jag och hjälper min bror att förhöra honnom på sin engelska läxa.
Hedda och ronja
Hedda och Ronja. (De blir nog inte så glada när de ser den här bilden)

Btw, såg ni hur långt inlägg jag skrev! :O Händer inte så ofta, hehe....



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!