Lite dålig uppdaterning

Sorry för lite dålig uppdatering, men det har hänt lite saker här hemma.

Lördag: Var först på grönt kort kurs, sen på kvällen så kom ronja och Hedda hit. Vi hyrde Saw 7, kollade på Sex and the city 2, sjöng singstar och sedan sov. Gick och la oss vid tre, och jag va döö trött på träningen efteråt. Tyvär inga bilder blev det.

Söndag: Tränade på morgonen, 11-14. Sen låg jag bara hemma å slappa, spela lite PS3 och så...

Måndag: Sovmorgon till halv elva imorrse, och daen har varit ganska chill. Förutom att jag har varit på allmänt dåligt humör idag.
Bild på oss i Juryn från Strandfestivalen innan sportlovet.
Från vänster: Victor, Jag, Hedda och Hanna



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!