Alltid är det nått

Duktiga jag tog cyklen ner till affären och köpte en läsk. Träffade Hanna utanför affären, hon hade precis hoppat av bussen. Hon skjutsade mej hem till henne, sen cyklade jag själv hela vägen hem.

Nu har jag antagligen fått någon sorts knäskada igen. Senast för nån/några månader sen så var det ju benhinneinflammation, och innan dess har jag haft slatter. Men nu är det liksom utsidan av knät som gör ont. har haft så i några veckor och nu gör det super ont. I italien så hade jag super ont, gick med bandage runt knät den dagen vi vandrade 3 mil.
Får väl se hur det kommer gå under ridlägret, de är nog bara nån senskada eller nått ;)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!