Stockhoms Ridhus dag 3

Den här dagen var ännu mer skön än gårdagens. Känns som om jag har lite kort minne eftersom jag knappt kommer ihåg vad vi gjort idag. Men iaf så var det här min sista prao dag. Vi fick putsa, mocka, borsta hästar, hästbyten. Och allt flera gånger, förutom putsningen av sadlar idag, den behövde vi bara göra en gång!

På hemvägen så skulle jag och Hedda möta upp mamma vid Sofia på söder. Så vi tog vår vanliga 55 buss som går till Sofia. Men tydligen så hette inte ändhållplatsen Sofia, utan något helt annat, så vi hade ingen aning om vart vi skulle hoppa av, och bussen började åka tillbaka samma väg som vi kom. Tillslut fick vi panik och hoppade av bussen å ringde mamma så att hon kunde hämta oss, haha! Det blir alltid något knas när jag åker buss!

När vi satt på bussen påväg till söder så åker man på östermalm. Det bara kryllade av S.N.Y.G.G.A killar överallt! Helt sjukt alltså! Då var det ganska tomt på bussen och jag och Hedda körde nummerleken. Ni vet den när man bedömmer utseénde och så på killar, 1 är sämst och 10 är bäst. Alla killar blev 8or och 9or, enstaka 10or. Sen när vi kom över till söder så vart alla typ 2or och 3or, haha!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!