En sån där lista

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?
Nej, eller jo förresten....
Ljugit för någon? Vita lögner drar jag ibland.
Träffat någon från internet IRL? Inte vad jag kommer ihåg, men har nog hänt!

Antal…
Gånger du varit kär? Ingen aning. Varit lite "småkär" lite för ofta kanske. Men på riktigt så vet jag inte
Gånger ditt hjärta brustit? Ingen aning, tror inte att det hänt.
Hjärtan brustet på grund av dig? Hmm, brukar inte bry mej om konsekvenserna, men är nog några iaf.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? En, två gånger

Senaste…

Personen du fick e-mail av? Mina konståkningstränare
Personen du fick brev av? Kyrkan
Personen du fick sms av? Ronja, om jag minns rätt!
Saken du köpte? Kläder. Eller godis kanske



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!