Kväll

Har inte gjort nånting ikväll verkligen. Ätit middag med familjen och farmor, pappa grillade fläskfilé och så vart det potatis till och massor av såser och grejer. Åt gino till efterrätt, alltid lika gott :) 

Nu är det bestämt att vi ska ut med båten, vi kanske åker imorrn. Men då måste vi iväg och handla mat imorrn och dessutom köpa en ny flytväst till mej eftersom min är waaaaay för liten. Blir nog lite stressigt eftersom jag och Axel måste upp till golfen och träna, hann ju inte idag.... :(

Imorgon måste jag gå upp ganska tidigt för jag har lovat Caroline och Jennifer ( på Tvillningryttarna) att skicka massa bilder till dom. Och dom ligger på min gamla dator som tar hundra miljarders år att starta...


Godnatt!


Postat av: Tova

sv: Tack! =D

2011-07-22 @ 08:12:13
URL: http://kazince.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!