Tuesday- I lose the second ring

I skolan idag så tappade jag en till ring. Samma sak hände ju det förra tisdagen. Suck. Den här gången var det den stora blomman som försvann. Om nån har sätt den/har den så kan ni väl vara snälla och ge den till mej? På bilden idag så hade vi staffett, man skulle rita en sak på en annan bild och sedan skicka vidare till nästa person. Tills man fick tillbaka sin egen. Haha, det gick väl sådär. Hade ingen fantasi, men ni skulle sätt dom andra bilderna. Hade det lite stressigt när jag kom hem och insåg att vi inte hade någon mat, så då fick jag börja göra pasta och bacon. Så det vart lite stressigt för mig. Nu sitter jag i stallet och ska snart gå ut och mocka och göra iordning ponnyn! Puss!


Postat av: Amanda & Daylight

Haha ingen fara! Ridhuset var ju ditt så, tänkte inte ens på de :) Det gick bra, en gång rasade det snö så hon blev galen haha men hon var jätteduktig resten :D

2011-01-18 @ 22:45:56
URL: http://birtleydaylight.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!