Sexton noll sju

Ja, sju minuter över 4 är klockan just nu. Och jag kom hem från skolan för en halvtimma sen ungefär. Har precis bloggat på den andra bloggen där det blev ett jättekort inlägg eftersom jag inte orkar skriva något/finns inget att skriva om just nu. Har liksom bara varit i skolan och inte gjort så mycket mer. Okej jag glömde min mobil hemma. Vilket jag aldrig har gjort förut, ja, jag känner mej naken (?) utan min mobil. Imorrse så kom iaf Ronja hit typ en timma innan vi börja eftersom hon har målare hemma hos sig. Jaja, nu ska jag kolla lite mer i h&m vårkatalogen innan jag pluggar So.

Dagens outfit! :)


Postat av: j

Vad heter din andra blogg?:)

2011-01-19 @ 16:22:50
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!