Ingen blogg igår...

Har ju två bloggar så skriver mäst på den andra bloggen, vet inte varför men det bara är så nu. Men igår när jag hade tänkt att göra några inlägg här så kunde jag in logga in på nån av bloggarna eftersom Blogg.se hade nått fel, suck. Men iaf, nu har jag varit på träning. Den började vid elva, så hade sovmorgon imorse. Rätt skönt faktist. Först så hade vi dans, och jag har ju liksom fortfarande träningsvärk i mina ben. Så det var inte så jätte lätt att dansa med tränigsvärk. Efter dansen så hade vi isträning. Den gick jättesnabbt men fortfarande så är passeringen katastrof, hoppas vi fixar det innan Göteborg! Fick även veta av min tränare Hannah att jag måste ha läkarintyg med mig för mina astma medeciner. Helt sjukt, liksom astmamedeciner, behöver liksom ta dom en gång på kvällen och inget mer. Så måste jag ha intyg med mig  om dom kollar så att ingen i laget är dopad! That sucks!
Bild på mej, innan jag klippte mej.


Postat av: tilda

sv: låter som att det var en skön lördag!

jag började när jagvar 17 ;)

2011-01-23 @ 15:24:48
URL: http://freakywoman.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!