Dum ponie

Red ju i ridhuset idag och det gick verkligen sämst.
Hon va jätte dum och bråkade lite med henne.
Först när jag kom in i ridhuset så var det släckt och
det var ingen där så jag hann skritta själv i cirka
tio minuter, sen så kom Amanda på Leira och Emma på
Theo in. Och då blev hon jätte jobbig och lyssnade inte alls
och bara sprang med huvudet rätt upp. Sen när det börjar
gå bra så kommer Marie på Miranda och Elin på Mia in. Och
Mia bockade mycke så marie ville inte att vi skulle vara nära
varken Miranda eller Mia och eftersom vårt ridhus är pyttepyttelitet
så gick det bara att skritta och de fick ja gör i typ tio min till då.
Sen så började jag rida igen. Men orkar inte skriva nått mer nu
hon var förjävlig hela tiden, så behöver nog inte skriva mer om
de, men nu ska jag packa. Får se om jag hinner göre nå mer inlägg
ikväll. Men iaf så åker jag till dalarna imorrn, och jag ska Inte vara
med på nyårscupen. eftersom de är så många som frågar.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!