Dag 3- Mig själv

Då var det dags att skriva igen.
Jag heter Alice och är fjorton år, fyller femton år den tjugosjunde mars. Bor i en röd villa med ganska stor tomt. Jag har bott här sen jag var tre år, innan så bodde vi i lägenhet. Jag har typ sju hundra meter till skolan och dit går jag med Ronja och Hanna varje dag. Alltså går jag i 8B3 i Strandskolan. Där har jag träffat massa kompisar under åren. Gamla försvinner och nya kommer. Funderar på att gå Värmdö eller Jensen gymnasium om ett och ett halvt år. Jag vill bli polis/kommisarie när jag blir stor, men jag hatar att plugga.
Jag åker dessutom konståkning, inte på så hög nivå utan mest bara för att det är kul. Rider gör jag också, i ett stall i vendelsö. Ponnyn som jag rider heter Fabienne, hon är 6 år och jag har ridit henne i ett år nu.
yes, jag bjuder på mig själv!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!