Dag 2- Mina kompisar

Då var det dags igen då. Jag har massor med vänner, vissa som jag träffar hela tiden, vissa träffar jag aldrig, och vissa älskar jag mer än något annat! Jag kan skriva lite om varje person och det blir bara om mina allra närmaste vänner.

Ronja: Gått i samma skola sen i sexårs och på samma simskola när vi var små, men kände inte varandra då. Det var först i sexan/sjuan vi började umgås riktigt mycket. Hon är absolut den bästaste vännen man kan få. Stället alltid upp och kan säga allt till dej.

Ronja och Jag

Hedda:
Vi har gått i samma skola sen i sexårs men lärde inte känna henne i skolan, utan i stallet. Det var nog i fyran som vi lärde känna varandra och tappade sedan kontakten. Men sedan i sexan/sjuan så började jag umgås med varandra riktigt mycket. Och nu gör vi nästan allting tillsammans. Bästa vän, kan prata med henne om allt.

Jag och Hedda

Caroline: Lärde känna varandra på dagis för typ 11år sedan. Så vi har känt varandra ett tag. Vi har gjort det mesta tillsammans. Har alltid gått i samma grupp, gjort allting tillsammans. Varit i fjällen, på ridläger och massa mer. Vi har bråkat och tappat kontaken under ett tag, men nu är det bättre. Älskar dig!


Hanna: Lärde känna varandra i sexårs och har alltid varit bra kompisar. Vi träffas varje dag i skolan och ibland på fritiden. Ett av dom bästa minnerna med dig är nog Åre på påsklovet 2010. Det var så jävla grymt, de borde vi göra om någon gång!
Observera att det här är mina allra närmaste vänner för jag skulle inte kunna skriva om alla mina vänner. Men ni vet att jag gillar er allihopa, ni från stallet, konståkningen, skolan och många andra ställen! Diana, Ronja A, Melina, Ina, Mathilda, Emeline, Ida, Caroline Ö, Jennifer. Och många mer. Finaste vänner, JAG ÄLSKAR ER!


Postat av: Carro

:D älskar dig me :D <3

2011-01-25 @ 13:47:32
URL: http://goldigoldenangel
Postat av: ögonfransson

jamen tack Alice, tack. känns ju bra att jag inte ens står med på listan endlessly sadface

2011-01-25 @ 16:05:26
Postat av: melina

Älskar dig med <3!!

2011-01-25 @ 19:29:01
URL: http://oliviaomelina.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!