Chill dag or whaat?!

Tjatja. Kom hem från skolan för nån halvtimma sen. Onsdagar måste verkligen vara den skönaste dagen i skolan. Bara chill lektioner. Okej, vi börjar med So, men sen äre de slöjd, idrott och hemkunskap sen slutar vi. Jag är fortfarande inte klar med mitt arbete som ska vara inne nästa vecka. Har inte ens kommit halvvägs på mitt arbete om religonerna. På slöjden så ska vi sy kläder denna termin. Så idag började vi med att bestämma oss för vad vi skulle göra och vilket tyg, plus måtta oss själva. Så jag ochRonja ska göra velourbyxor. Och kanske en tröja om vi hinner med det. Haha, vi ska ha babyrosa tyg typså vi kommer säkert se ut som jättebebisar i vår egensydda mjukisdress. På idrotten efter lunchen var faktiskt ganska jobbig, om man jämför mot våra andra idrottslektioner. Först hade vi uppvärmning i ca 20 min. Joggade runt i idrottssalen, sen lite styrka med armhävningar och sit-ups, efter det så skulle vi göra 90 grader mot  väggen. Usch, det tar såå i benen. Men det kanske behövs lite benmuskler hos mig ändå! Efter idrotten var det dags för hemkunskap. Vi gjorde kladdkaka och lyckades inte. Ni vet, jagär inte så bra på att baka, och tydligen inte Ronja och Hedda heller, hehe....  Den skulle vara i ugnen i 10min, men när våran hade varit i ugnen i 20min så tog vi ut den och då var den inte ens klar, utan helt geggig i mitten och typ bränd på kanterna! Inte så jättegod men ätbar iallafall!


Haha, jag och Hedda på hemkunskapen. Hemsk bild, men den bjuder jag på!



Postat av: Hedda

asså alice bilden ser förjävlig ut... :O

2011-01-14 @ 14:58:14
URL: http://heddanystrom.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!