Wednesday!

Konstigt nog var jag ganska pigg imorrse. Blev typ en macka till frukost hemma, eftersom vi inte hade nånting mer. Så jag häll på att dö av hunger innan lunch. Första lektionen i skolan såg vi på någon teckanad sexfilm typ, haha. Den va iaf jätte konstig. Efter det så var vi på en föreläsning om droger i bibblan. Ganska så intressant, efter lunch så hade vi planeringsmöte (igen) till strandfestivalen. Det är som en talangjakt, och vi ska ha den imorrn. Och vi har knappt fixat nånting, men hoppas de löser sig imorrn. Sen hade vi tjej & kill snack. Haha, det var lite roligt! Nu ska jag iaf börja packa inför italien. Har ju hur mycket kläder som helst, men har ingen aning om vad jag ska ha med mig!

Japp, vi är med i tidningen! :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!