Tolv minuter i elva

Sitter å ser på någon film som går på trean. Är riktigt sur på mej själv att jag var sjuk idag på tävlingen, skit! Min hals är fortfarande ganska så död, men nu har jag ingen feber längre. Så det är bra iaf. Om jag mår bättre imorrn ska jag iväg till stallet å rida fabienne en stund. Hoppas jag mår bättre då. Ska dit med Hedda och hoppas att vi kan få med oss carro eller någon så att nån kan fota. Behöver verkligen lite nya bilder! Men nu ska jag sova, gonatt! Eller jag, först försöka öppna halstablettspaketet som jag har försökt med i någon timma. Brist på IQ tror jag...

Bild från igår



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!