Hemmakväll

Sitter hemma med min sjuka bror och min hund. Vi sitter i soffan å kollar på Let´s Dance. Var ute med hunden, jätte skönt att det ligger snö på isen så man slipper halka, men ibland så halkar man ändå. Så nu har jag jätte ont i handen och får se om jag ens kan tävla imorrn! Lånade axels skullcandy, huu är verkligen inte van med sånna hörlurar så dom ramla av typ hela tidn, haha. Var i stan med Hedda idag. Ville bara komma bort ett tag från tyresö och allt som hänt så vi åkte ner till norrmälar strand och gick lite längs vattnet. Jätte mysigt, med sol och precis lagom kallt. Gick även in på en ridsports butik, kollade lite, gick ut. Drog in till centralen, käkade en varsin dounot, och en hamburgare innan vi åkte hem. Tog tunnelbanan till gullmars och tog buss därifrån. Såklart så irrade jag och Hedda bort oss inne på T-centralen, haha. Sämst eller vaddå? ;)

Lite för kallt för converse nu!

oskarp bild på mej!

Söta lilla hedda!


Mysigt väder nere på norrmälar strand! :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!