Gonatt!

Känner mig väldigt trött och har varit vaken ganska länge. Skulle ha packat klart allt idag, men orkade verkligen inte. Så gör det imorrn eftersom jag är ledig då! Hunden är hemma imorrn, så måste upp hyfsat tidigt för att gå ut med honnom sen ska jag nog packa lite, och sen skulle jag träffa carro. Vi ska kanske åka till eriksdalsbadet å bada. Men vet inte om jag orkar. Får se imorrn. Ska ju även hämta mina kläder hos farmor. Så då måste jag iaf ta buss i mot staden!

Bild på mej. Den är från innan sommaren 2010. Ser ni va mörkt hår jag
hade redan då?


Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Fin du va då! :D

2011-02-24 @ 22:32:06
URL: http://adaras.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!