Fredag

Idag (eller ja igår blir det ju faktiskt) så har jag inte gjort så mycket annat än att ha varit med carro, åkt hem till farmor och packat. Jag och carro tog lite fina bilder med webbcamen men nu har pappa lagt undan datan så nu kan jag inte lägga upp bilderna. Åkte buss hem till farmor som bor i sköndal. Så när jag sitter på bussen så kommer det först en gubbe som sätter sig bredvid mej. Och han luktade gamla mögliga köttbullar, jag lovar! Det stank riktigt äckligt om honom. Sen när han flyttar på sig så kommer det en annan gubbe å sätter sig bredvid mej. Denna gången en tjock gubbe som dessutom stinker nästan lika vidrigt som den första gubben! Jag som har fobi för tjocka människor blev intryckt mot fönstret eftersom halva hans rumpa va på min stol för att hans var för tjock för ett säte! Usch säger jag bara, nästan lite klaustrofobi varning i sådana tillfallen! Gick hela vägen från norra sköndal till stora sköndal. Det är faktiskt ganska långt, men tog bara en kvart. Hämtade kläderna hos farmor som hon hade sytt in åt mej. Nu på kvällen jag haft beslutsångest om vad jag ska ha med mig till italien och försökt få hela resväskan att väga max 20kg vilket har varit ett jätte problem ikväll. Nu ska jag sova så att jag orkar gå upp å städa, samt åka å handla kläder å smink innan vi åker till arlanda! Gonatt!


Postat av: Carro <3

Kul!! :O fett hämska, hatar när folk man inte känner sätter säg brevid en på bussen, USCH!!!

2011-02-26 @ 10:41:07
URL: http://goldigoldenangel.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!