...

Kom hem från skolan för två timmar sen, men har inte haft någon blogglust alls. Men nu ska jag skriva lite iaf



Måndag: Allmänt tråkig dag i skolan, drog hem sen på träning. Träningen gick skit, men på söndag får vi nytt programm iaf!

Tisdag: Helt vanlig dag i skolan då igen, hade vikarie på bilden. Hon är myycket bättre än vår riktiga! Efter skolan så gick jag och Hedda hem till mej och bytte om å käka, sen gick vi ner till carro som skjutsade oss till stallet. Gick ganska bra att rida, förrutom att hon var jätte dum.  Isabelle hoppade upp på henne i 5 min och lösgjorde henne lite. Efter det så gick det mycket bättre. Vi hade lite bommar, hon var jätte duktig och lyfte bra på benen. Hedda filmade men dom lägger jag upp en annan dag.

Onsdag: Vanlig dag idag me då. Kom lite längre på mina byxor idag på slöjden. Hade även skol-dm idag i innebandy. Jag är inte me å spelar men dom vann iaf första matchen med 2-0 och andra med 8-2. Första mot salem och andra mot vändelsö tror jag, kmr inte ihåg.


Postat av: lina

Sv: Tack såmycket, jaha okej :)

2011-02-09 @ 21:23:06
URL: http://hoppryttarenlina.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!