Godnatt

Nu har jag precis lagt mej i sängen. Gjorde nått jag inte brukar göra, la mej på spikmattan som jag la i sängen. De är riktigt skönt förutom att kroppen typ kokar för att spikmattan sätter igång blodcirkulationen ganska så rejält. Men de är ryggen som blir jätte varm, alla borde testa det här! Har även pratat med jesper nu på kvällen. Min kompis sen dagis som jag kan säga näst intill allt till. Å så pratade jag med Hedda tidigare idag, så allt känns lite bättre nu, jag kommer över det. Det tar ett tag bara. Imorrn ska jag ta mej in till staden, ska slinga håret, så blir det lite shopping också såklart :) godnatt!


Postat av: Hedda

<3

2011-08-18 @ 10:17:39
URL: http://heddanystrom.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!