Tisdag, Tjugosjätte April

Gick upp vid tio imorrse, men haar inte käkat frukost än, eller jo. Har nästan käkat upp mitt påskgodis nu. Nu sitter jag på balkongen uppe vid övervåningen. Längesen jag satt här faktist, men halva balkongen täcks av skuggan från staketet, så de är därför. Men idag var det mycket varmare här uppe än på altanen där nere.  Hade tänkt att ligga å pressa i solen idag med. Men det var inte alls lika varmt idag som igår. Å så blåser det dessutom, men nu blev det lite varmare så då går jag ner till altanen istället!

Ska även till stallet idag. Få se vilka hästar de blir att rida idag. Dessutom vet jag inte om Fabi är igång än, men annars blir de nog de två nya, men vi får se. Bloggar mer ikväll när jag kommer hem!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!