Tisdag, Nittonde April

Ööööh, nu är jag verkligen helt slut efter dagens skidåkning då vi har köttat i backarna. Har även varit ute med hunden i en timma när jag kom hem. Påvägen hem från promenaden i byn så kommer det först grannens tama rådjur fram å vill hälsa och är jätte nyfiken, men då får min hund värsta utbrottet på rådjuret så att den blir rädd, suck! Sen så kommer ett av grannens får fram och är supersöt och nyfiken och vill hälsa, men då får min störda hund ett utbrott och börjar skälla på fåret också. ÅÅh man blir ju så irriterad på honnom ibland!
Nu sitter jag i soffan i köket å äter popcorn å dricker påskmust. Livet är härligt!

Hej jag ser helt efterbliven ut....!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!