Söndag, Sjuttonde April

Kom fram hit vid fem-sex tiden, kommer inte ihåg riktigt. När vi kom åkande på infarten så var det änder och gess i den lilla sjön vid vår tomt, de hade rymt från grannarnas gård, haha! Har kört lite hoppning/agillity med hunden, och det blir mer imorrn. Han var helt överlycklig över att det fortfarande fanns pyttelite snö kvar här uppe!

Sen tog jag och Axel en liten tur med våra moppar. Alltså min gamla. Har inte köpt den nya än, eller tagit AM kortet. Men ska göra det snart. Fast här uppe finns det inga poliser ändå, och jag kör inte omkull heller. Så det funkar här uppe iaf, men inte när man kommer ner till Stockholm igen... Bloggar mer imorrn. Jag lägger upp alla bilder från kameran när jag kommer hem, och så länge får ni nöja er med bilder från mobilen! :)
Min glada vovve :)

Blev lite glad nu
när jag såg att statestiken har gått upp ungefär dubbelt så mycket som igår! Super kul! Gilla mej på bloglovin också! Knappen finns under min profilbild här på bloggen. (Menyn på högersidan, högst upp)


Postat av: Carro

SV: Haha! På tyresö men det ver i en film dem sa det. Så det var inte dem söm höll kursen.



Jag tror att dem som har gröntkort eller vad man säger ger förslag på filmer och sånt så jag tror inte tyresö valt filmen! :)

2011-04-17 @ 22:29:03
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!