Onsdag, Tjugonde April

Har åkt moppe heeeela dagen idag! Så har super ont i min rumpa nu! Åkte både i skog och på vägarna. Ramlade me moppen inne i skogen, så skrapade upp lite av knät, men de gör inge. Åkte lite nere vid älven och uppe vid fäbodarna. Axels kedja hoppade precis när vi skulle svänga ut på stora vägen mellan Brunnsberg och Åsen, så pappa fick komma och hjälpa oss. Hehe, sen så ville inte min moppe starta, och när den väl startade så dog den direkt. Då hade jag glömt soppakranen, som vanligt. Hände typ 5 gånger.  Lite osamanhängande text, men jaja. Har lite bråttom, måste plugga och kolla på tv, samt äta glass :)
Hade tyvärr ingen bild från idag, alla ligger ju på kameran. Men imorrn åker vi hem så då laddar jag över alla bilder :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!