Galet väder!

Idag var vi å simma med skolan. Först skulle vi simma 500meter, alltså 20 längder. Sen skulle vi livrädda en docka på 30kg. Det gick faktist jättebra. Efter det så var vi kvar en stund i vattnet, bastade och gick sen till bussen.  Jag och ronja gick in till donken och köpte den där Oreo-glassen. Den va jätte god, när vi åkte hem igen så började de regna. Som tur va skulle vi ändå tillbaka till skolan och hämta hem lite läxor, när vi gick hem efter det så slutade det regna. Nu är det jätte fint väder, och jag ska nog ut och springa. Hoppas det är ljust länge idag, eftersom jag inte har bestämt om jag ska ut nu innan middagen eller efter, men det blir nog nu innan. För jag har engelska läxa tills imorrn som jag måste fixa.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!