Friday!

Hej, idag efter skolan så åkte jag, Hedda och Ronja till trollbäcken för att sola. Vi solade 20min den här gången, trodde att jag skulle bli brunare. Men tydligen inte... Sen åkte vi vidare till stallet för att jag skulle rida Calle. Påvägen dit tänkte vi lifta med en snygg killle, men ångrade oss. (skriver om de i ett annat inlägg) Vi var där några timmar, det gick ganska fort eftersom dom hjälpte mig med höpåsar å borstning och sånt. Vi hade lite bråttom för att vi skulle på bio senare på kvällen och vi skulle hem å äta och lite sånt innan vi åkte igen. Påvägen hem från forsen fick vi sjuts av Karin från stallet. Det tar minst 20 min att gå hela den vägen, och med bil tar det 4 min, så självklart att vi åkte med henne. Så precis när hon hade släppt av oss vid Alléplan så kommer vår buss, vilken tajming alltså! Sen när vi kommer till centrum behövde vi bara vänta i nån minut innan våran andra buss kom. Grym tajming alltså! Skyndade oss hem å käkade och åkte sedan vidare in till gullmars.
HIF - IK Brage hade inte slutat då, men om vi hade tagit den senare bussen så hade det varit kaos på gullmars av alla hulliganer från matchen. Men som tur va så vann Hammarby (såklart). Tog tunnelbanan vidare in till medis, där bion gick. Vi såg Water for Elephants, den var skitbra. Satt å grät flera gånger under filmen. Rekomenderas starkt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!