DISS

Idag blir det en liten diss till: Mountian Horse Supreme High Rider
Just för att jag tycker att det inte är några specilella stövlar som sticker ut i mängden om man ska betala 3799:- för dom. Då kan man nästan få ett par fina Cavallo stövlar för ungefär samma pris. Så det bli en fet DISS till dom stövlarna, och även själva märket Mountain Horse. Som jätte ofta gör stora fula och klumpiga stövlar!
Vad tycker ni?


Postat av: Carro

Oj! vad läglit!! haha, du har vetet om att jag skulle köpa dom i typ 1 månad och nu när jag HAR köpt dom då dissar du dom. Tre saker: dom är fett sköna, dom är INTE klumpiga och stora och lädret är as bra! :) du bhöver inte säga mer jag fattar :O <3

2011-04-12 @ 11:23:04
URL: http://goldigoldenangel.blogg.se/
Postat av: Hedda

Alice du är medveten om att vanliga stövlar ser ut så och att även cavallo stövlarna ser ut så ? men kanske utan snörning. Det är annars bara deniro och tretorn som ser annorlunda ut :D Haha håller derremot med om att dom inte är värda 4000 men dom är snygga ;)

2011-04-12 @ 13:19:36
URL: http://sessorna.shapemeup.se
Postat av: Carro

Jag tycker inte att dem e snygga, ingenstans faktiskt! Man skall ha cavallo, annars kan det va. Cavallo eller inget lixom!



J

JA

JAG

JAG T

JAG TY

JAG TYC

JAG TYCK

JAG TYCKE

JAG TYCKER

JAG TYCKER A

JAG TYCKER AT

JAG TYCKER ATT

JAG TYCKER ATT D

JAG TYCKER ATT DE

JAG TYCKER ATT DET

JAG TYCKER ATT DET Ä

JAG TYCKER ATT DET ÄR

JAG TYCKER ATT DET ÄR E

JAG TYCKER ATT DET ÄR EN

JAG TYCKER ATT DET ÄR EN D

JAG TYCKER ATT DET ÄR EN DI

JAG TYCKER ATT DET ÄR EN DIS

JAG TYCKER ATT DET ÄR EN DISS

JAG TYCKER ATT DET ÄR EN DIS

JAG TYCKER ATT DET ÄR EN DI

JAG TYCKER ATT DET ÄR EN D

JAG TYCKER ATT DET ÄR EN

JAG TYCKER ATT DET ÄR E

JAG TYCKER ATT DET ÄR

JAG TYCKER ATT DET Ä

JAG TYCKER ATT DET

JAG TYCKER ATT DE

JAG TYCKER ATT D

JAG TYCKER ATT

JAG TYCKER AT

JAG TYCKER A

JAG TYCKER

JAG TYCKE

JAG TYCK

JAG TYC

JAG TY

JAG T

JAG

JA

J



Hadde lite tråkigt! :P

2011-04-13 @ 11:49:28
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!