Myys

Sitter å kollar på cougar town. För en stund sen va det Desperate housewives, riktigt bra. Har missat dom senaste avsnitten för att jag varit i stallet. Var ju där idag å red. I vanliga fall brukar jag rida för Isabelle på tisdagar men idag skulle hon ha clinic på ridskolan. Så hon han inte med träningarna idag. Så istället red jag ut med Hedda på annie. Vi red barbacka eftersom Cornelia hade sadeln på bucke när hon red clinicen. Men de va kul, vi travade lite ute, men jag har så himla dålig balans så jag höll på att flyga av flera gånger, Haha! Sen gick vi in i ridhuset och tog lite galopp där inne och avslutade ute på dressyrvolten. Hon va ganska het och tittig Orkar nt skriva mer nu, är super trött. (Mobilbloggar)


Postat av: Brusella

Fin blogg !

Allt bra idag ? :)



Följa varandra på bloglovin ? :)

2010-10-22 @ 21:05:17
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: Alice

tack, jarå :)



kan vi väl :P

2010-10-28 @ 22:21:28
URL: http://alicefabienne.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!