Äntligen funkar den igen! :P

Nu ligger jag i sängen o bloggar i mobilen efter en lång tung skoldag. Hade Idrott på morgonen som första lektion, då blir man lite pigg. Vi hade nån vikarie som hette annie. De va ganska kul på idrotten faktist. Sen va de NO, då hade vi nationellt prov. Det va skitsvårt, man skulle förbereda en labbration... Sen på svenskan efter lunch va det brandlarmsövning. Det va jättekallt ute, så behövde man stå och vänta på att vi kunde få gå in igen. På franskan va det muntligt prov. Det va ganska lätt, man skulle läsa och svara på några frågor och sen räkna ordningstal upp till 12. Det gick bra, fick VG. Så är ganska nöjd. Och sista lektionen hade vi engelska läxförhör. Det gick verkligen sämst. Hata torsdagar, bara massa jobbiga läxförhör och skit då. Sen när jag kom hem fick jag äntligen youtube convertern to mp3 att funka igen. Så nu kan jag ladda ner musik. *Glad*. Nu tar de stopp här, inga lång inlägg på mobilen. :(



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!