Snart ny hjälm!

Nu har jag änligen lyckats övertala min mama om
att jag ska få en Charles Owen hjälm, men pappa
tycker fortfarande de är slöseri med pengar, haha!
Men vi ska beställa hem den från England, och då
blir de ettusen kronor billigare, och då ingår frakt.
Och den kommer innom 5 arbetsdagar! Skitnajs,
så slipper jag rida i dom två fula hjälmarna
jag har nu!

Imorrn ska jag och Hedda till stallet. Åker dit
lite tidigare efersom jag ska kolla när
Hedda rider. Hon ska ha lite cavaletti,
så jag kommer fota och filma lite.
Sen vid 18 ska jag rida. Hoppträning
för Isabelle. Kommer nog gå bra.
Men nackdelarna är:
*jag hoppar i dressyrsadeln ''/
*Forsens ridhus är super litet!
Så hoppas de inte kommer in nå
folk och ska rida, för max 3 andra.
Sen är de proppfullt! Det är verkligen
superlitet!



Postat av: Carro

Du, vad glad att vi äns har ett ridhus!! även om det är littet är det bätter en att rida på en lerig utevolt! <33

2010-11-04 @ 17:49:46
URL: http://goldigoldenangel.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!