Tisdag

Farmor skjutsade mig och Carro till stallet vid 5.
Kom ju jätte mycke snö, så de tog 40 min att åka dit,
i vanliga fall tar de ungefär 25 min.
När jag kom dit och skulle ta in Fabienne i stallet så
hade hon sår på höger fram. Gjorde rent de med Lactacyd.
Prata me isabelle sen och hon sa att jag kunde rida Harry ist.
Så gick ut och hämta honnom, han är lite större än fabienne.
Så lite ovant att rida stor häst när man är van med ponny.
Han va jätte duktig och går lätt på tygeln. Lätt att jobba i
formen även fast han bara är 4. Men hamna lite i obalans i
traven för att stigbygeln lossnade. Så han fick en knäpp
och började bocka å jag ramlade av. Landade på knäna,
men gjorde mig inte illa.
Skrittade med Fabienne i ridhuset. Hon va lugn
och så förutom att hon såg massa spöken, haha :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!