Va med Hedda i stallet...

Va med Hedda i stallet idag när hon skulle
rida Annie. Det var svinkallt i Forsen, speciellt
när man bara har mjukisbyxer på sig.
Fick faktist rida Annie lite oxå, ner till ridhuset och sen upp
till stallet igen. Sen galopperade jag lite på volten därute
oxå, mysig liten ponny det där.

Va ute med Elvis nu när jag kom hem, och jag trodde mina
öron skulle ramla av. Jag lovar, de kändes så. Fast nu har
de tinat upp lite iaf.
Tre bilder från stallet idag.

Här ser hon ju iof ganska smal ut.... :)

Hedda å annie. fiiiina

Ingen hjälm, fyy på meej!



Postat av: fanny järvå

Haha, fett onödigt att inte ha hjälm när ändå Hedda hade en ? ;) Tur att Annie är så underbart snäll då ;) ;)

2010-12-18 @ 17:42:10
URL: http://fannyjarva.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!