Rubrik.....?

Brist på rubrik nu...
Just nu känns de som om min hjärna står på
noll, även fast jag pluggat ända sen jag kom hem.
Så nu kände jag att jag behövde en paus från alla
läxor en stund.
Har No tills imorrn. Har inte börjat plugga på den än.
Engelska berättelsen ska vara inne imorrn och jag
va duktig och blev klar med den för några timmar sen.
Ska bara rätta ganska mycke, använde google translate.
Och till sist, skriftligt franska prov imorrn. Hur mycket som
helst på provet, men kan nog de mästa nu iaf, hoppas jag...
Och som vanligt kommer jag bli jätte stressad på provet
imorrn och inte kunna nånting... :(




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!