...

Rolig rubrik, menmen kom inte på något bättre.
Åkte till stallet efter att vi hade varit och shoppat.
Kom dit ganska sent, så jag fick synda mej att fixa
hesten. Hade dessutom ingen sadel eftersom Cornelia
var å tränade, så jag tog Pinokkios sadel. Det är en
likadan sadel. Pinokkio har ju flyttat ner nu,
och ska stå här ner ett tag.
Ibörjan av träningen gick det skit, hon lyssnade inte
eller nånting. Galoppen gick verkligen inte och började
bocka och stanna hela tiden. Skitjobbigt. Men i sluter
gick det mycket bättre. Vi gjorde lite 15 metersvolter
på lånsidorna med övergång till trav och galopp på
volterna. Då gick de mycket bättre och hennes form
blev jätte fin. Min sits med, dessutom  har mina händer
och armbågar förendras lite den här hösten. Nu är
dom lite mer böjda och mer 90grader, om ni fattar.
Gonatt på er. Jag ska nog skriva ett tidsinställt inlägg
om i måndags imorrn.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!